Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Netinkamos kokybės prekė – prekė, neatitinkanti elektroninėje parduotuvėje pateiktame prekės aprašyme nurodytų ypatybių ir turinti fizinių trūkumų, dėl kurių neįmanoma prekės naudoti pagal paskirtį.
Jeigu norite grąžinti kokybišką prekę, Jūs galite tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo daikto pristatymo dienos. Jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) dienų nuo daikto pristatymo dienos.
Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
Prekės grąžinimo išlaidas šiuo atveju apmoka pirkėjas.
Dėl prekių grąžinimo kreipkitės:
- Telefonu – 8 62271735;
- El. paštu – info@rassine.lt;
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.